Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-12-01, 16:37   #1

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 10067
Standard

harry boy 100kr och 200kr

eftersom det är harry som ger storvinsterna vecka efter vecka ska jag börja med att köra två harry varje omgång en 100kr och en 200kr det är dom som ofta ger storvinsterna har jag läst

50 andelar kör vi på! endast 6kr per andel

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-3cbb6f714ec8
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 16:39   #2

Standard

det blir en harry jag tänkte fel man kan ju bara göra en kupong
Gammal 2021-12-01, 16:43   #3

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Fast när ATG säger Harry i storvinstsammanhang är det ofta en spikharry.

Det var någon på ATG har jag för mig som rekade att man skulle välja några hästar själv för att nå vinsterna.

Vad jag också hört är att gamla Harry, på de nya kan man välja olika vågade alternativ, lade lejonparten av sina rader på rätt låga utdelningar(uppenbart i syfte att folk skulle få vinna lite oftare). Den här källan är svårare att kontrollera då det från början var konfidentiell information vad jag förstår.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-01, 16:45   #4

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
det blir en harry jag tänkte fel man kan ju bara göra en kupong
Nädå jag har lämnat flera andelsspel fast det är inget att rekommendera när man själv fyller i hästarna, kanske det går bättre med Harrys att hantera de olika kupongerna.

Finns lite då och då de här på forumet som säljer delar i system utskrivna på två kuponger.

Gammal 2021-12-01, 16:55   #5

Standard

Ok ja jag tänkte fylla i några streck själv har också sett det finns olika varianter på Harryn
Gammal 2021-12-01, 17:01   #6

ExtremtRiks avatar

Standard

Hittade tråden där någon Bolander från ATG sade något i en citerad artikel från aftonblandet

citat
– Är du ute efter att vinna de där tio miljonerna så behöver Harry lite hjälp. Många har en utgångsrad och sedan låter man Harry fylla på. Men då kanske man inte vinner de där 30-40 kronorna då och då. Alla drömmer ju om att vinna en miljonvinst, men samtidigt blir de glada om de får hämta ut lite, säger Eric Bolander.

https://www.sharps.se/redirect?url=h...a-ar-harry-boy

https://www.sharps.se/forums/trav-ga...043-harry-boy/

Så.... vad väljer du? 30-40 kr "lite då och då" eller fylla i några egna hästar och gå för "de där tio miljonerna" ?

Finns fler trådar i forumet där de diskuterar Harry.

En måhända cynisk tolkning är att Harry behöver hjälp för att vinna miljoner, att Harry dessutom är i maskopi med bland annat tyska robotspelare på det viset att han gör så enkla rader att när de går in fryser tröstprispotterna inne och delas ut som jackpot nästa omgång, då spelar gärna de tyska robotspelarna, och så håller det på tills en rad svårare än Harrys vinner pengarna (då ligger de tyska robotspelarna och andra hajar bra till)

ATG talar gärna om hur mycket Harry "vinner" , har någon någonsin fått höra hur mycket han satsar?
Och om det är spik-Harry som står för storvinsterna är Harry åtminstone i min värld närmast att likna vid ett bedrägeri av mått.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-12-01 klockan 17:14.
Svara

td